Nejčastější dotazy

Kdy mi objednané zboží dorazí?

Zboží odesíláme každý pracovní den, tudíž pokud jste si objednali zboží, které máme skladem, odešleme ho pravděpodobně ještě dnes. Společnost Zásilkovna.cz doručuje den po převzetí Vaši zásilky. Kontrolujte prosím email, kam Vám pošleme trackovací kód, abyste o svém balíčku měli dokonalý přehled.

Jaká je cena dopravy?

Cena dopravy závisí na výši objednávky. Objednávky do 1000 korun odesíláme buď kurýrem k Vám domů za 70,- nebo na pobočku Zásilkovny za 59,-. Od 1 000,- korun je doprava na všechny produkty zdarma.

Co znamená, když je zboží ve stavu "odesíláme do 3-5 dnů?"

Znamená to, že jsme ho objednali u dodavatele a mělo by být na cestě k nám. Takové zboží doskladňujeme z pravidla do 3 -5 pracovních dnů. Můžete ho tedy v poklidu objednat.

Co znamená, když je zboží ve stavu “momentálně nedostupné”?

Znamená to, že ho dodavatel právě vyrábí Zpravidla ho naskladníme za 2-3 týdny. Pokud Vám nevadí čekat a nechcete riskovat, že až ho doskladníme, hned se vyprodá, raději si ho objednejte.

Jak mám postupovat, pokud chci zboží vyměnit nebo reklamovat?

Napište nám na náš email podpora@bezbrandu.cz a vyžádejte si kód pro zpětnou zásilku. K objednávce pak přibalte i vyplněný reklamační formulář, který naleznete v sekci "reklamace".