Nejčastější dotazy

Kdy mi objednané zboží dorazí?

Zboží odesíláme každý pracovní den, tudíž pokud jste si objednali zboží, které máme skladem, odešleme ho pravděpodobně ještě dnes. Společnost DPD doručuje den po převzetí Vaši zásilky. Kontrolujte prosím email, kam Vám pošleme trackovací kód, abyste o svém balíčku měli dokonalý přehled.

Jaká je cena dopravy?

Cena dopravy závisí na výši objednávky. Objednávky do 1000 korun odesíláme buď kurýrem k Vám domu za 99 nebo na výdejní místo za 59. Od 1 000 korun je doprava na všechny produkty zdarma.

Co znamená, když je zboží ve stavu “objednáno”?

Znamená to, že jsme ho objednali u dodavatele a mělo by být na cestě k nám. Takové zboží doskladňujeme z pravidla za 2-3 pracovní dny. Můžete ho tedy v poklidu objednat.

Co znamená, když je zboží ve stavu “momentálně nedostupné”?

Znamená to, že ho dodavatel právě vyrábí Zpravidla ho naskladníme za 2-3 týdny. Pokud Vám nevadí čekat a nechcete riskovat, že až ho doskladníme, hned se vyprodá, raději si ho objednejte.

Jak mám postupovat, pokud chci zboží vyměnit nebo reklamovat?

Zašlete ho prosím zpět na adresu Zlončická 488, 250 70, Postřižín spolu s fakturou, kterou jsme Vám poslali do emailu a informací, co a kde je vadné, případně za co ho chcete vyměnit.  Pokud chcete vrátit peníze, spolu se zbožím nám zašlete i číslo účtu, kam můžeme částku zaslat. Reklamační formulář, který je potřeba přiložit k vrácené objednávce, naleznete zde.